Morsning korsning

God morgon alla glada. A gick med Lill A till skolan idag, skönta tt inte behöva klä på sig än. Baby J har faktiskt sovit riktigt bra inatt vilket betyder att jag också har fått sova ett par timmar, jippie. Ändå var han trött nu på morgonen och sover igen nu, stackarn han är jätte mosig fortfarande. Hoppas han piggnar till till imorgon bara för tanken är att de ska till farmor över helgen, vi får se. 

Vilket fall som helst så bestämde jag mig för att faktiskt gå ut genom dörren igår så efter en lång dush gick Lill A och jag satte oss på fräcka och hade en jätte mysig stund. Tyvär glömde jag kameran hemma. Men vi fikade, hade dragkamp, bröt arm och lekte räkneleken och gissa djurleken, allt sånt som man gör när man fikar.... :D

Eftersom vi kom på att vi inte hade ätit tacos en enda gång den här månaden var vi ju tvugna att göra det igår. Så så blev det och så fastnade vi framför Waterworld, det var länge sen man såg den men den är faktiskt bra.


Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hörrö din lilla latmask, nu får du ta och uppdatera! :-)

2009-02-27 @ 13:45:17
Postat av: Syrran

Mysig med fika förresten!

2009-02-27 @ 13:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback