Plupp

Jaha ingen sömn inatt heller. A tog visserligen första passet men vid 3 var det min tur. Fick halvsitta i sängen med baby J liggandes på bröstet. Så idag är det dag två som lik, tur att jag inte har ngt inplanerat som jag måste göra. Men på fredag ska vi ha julfest med jobbet så jag hoppas jag får lite sömn till dess annars kommer jag bara sitta och sova i ett hörn.

 

Skulle ha lagt mig tidigt men fastnade framför Linda Rosings nya program. Ha ha herregud det kändes väldigt falskt och det roliga är att om man läser på aftonbladet om programmet så svarade nästan hälften varför de hade sökt programmet, var att ngn kommit fram och frågat om de ville vara med, så det var alltså inte så många som gått dit självmant.

 

Kram

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback