Slött...

Gu vad seg jag är. Sov faktiskt en timme medans lilleman sov men det känns inte som ngn direkt skillnad. Har ingen ork till ngt just nu. Kom på idén att jag och Lill A skulle gå och fika lite senare i em eftersom det var länge sen och han tycker det är så mysigt, ja jag med så klart. Men när jag låg som bekvämast på soffan och kläckte den braiga idén slogs jag samtidigt av panik. Det skulle även inebära att jag måste ta mig från soffan till dushen och även klä på mig..... Just nu känner jag mig väldigt bekväm i flottigt hår och en snorig tröja. Eftersom baby J är supermamig just nu och vägrar vara med A när jag är i närheten sitter han mest i mitt knä och snorar. Kanske skulle det bli skönt att komma iväg en stund, A duger iaf när jag inte är hemma men är jag här skriker han bara när A tar upp honom. Fortsättning följer.....

 

Kramis så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback