Stort grattis

Idag fyller Barbie 50 år. Åh denna älskade docka. Som lite var jag helt galen i dem. Jag hade den finaste samlingen bland alla mina kompisar. Pappa åkte mycket till USA den perioden och kom alltid hem med en ny barbie eller så fick jag massa kläder och accecoarer. Jag hade ett kontor med allasmå grejer man kan tänka sig till tom små pennor de kunde skriva med, ja... allt som finns på ett kontor. Häst och vagn hade jag med, det enda jag saknade var ett hus, det drömde jag om. Jag var nära att få ett en gång, dottern till ett par kompisar till mina föräldrar  hade ett barbiehus hon ville sälja men det var för stort att ta hem från USA där de bodde. Åh jag minns hur avundsjuk jag var när vi var där och hälsade på, jag tyckte det var så fint.
Det är fortfarande roligt att sitta och titta på alla saker :)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback