Tv morgon

Har precis tittat på "the secret life of the american teenager", långt namn, och druckit morgonlatten. Har alltid gillat att se på saker som man kan känna igen sig själv i. Visst jag var 18 när jag fick min första son, hon i serien är 15, men jag var fortfarande en ung mamma. Jag är så glad att jag slapp de problem som hon har. I Sverige har man ändå bra möjligheter att kunna klara sig ändå. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att adoptera bort mitt barn som många tjejer i andra länder kan tvingas göra. Spännande att se hur det blir i serien. Däremot (nu ska jag inte hetsa upp mig för mycket över ett tv program men...) blir jag ändå irriterad över hur alla ska lägga sig i hela tiden, men som sagt det skulle väl inte bli ngn serie av det annars :)

 

Nu är det dags att väcka baby J, han var jätte trött imorse, lilleplutten, han somnade redan när vi kom hem från att ha lämnat Lill A på skolan.

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback