Fika

Hade tänkt att Lill A och jag skulle gå och fika idag. Fika är det bästa han vet så jag tyckte vi kunde ha en liten mysstund bara han och jag. Han ville att vi skulle ta med baby J eftersom alla alltid kommer fram och säger "Åh vilken söt bebis", iaf enligt honom och ja det är iofs ganska sant, det är många som kommer fram och gör det :) Han tycker det är så roligt, snacka om stolt storebror.

Det var så skönt väder ute när vi promenerade hem från skolan. Det kändes som vår. 

 

 

Efter skolan ville han hellre gå hem och leka med sina kompisar men de var inte hemma. Men han verkade inte så sugen att gå iväg igen så det fick bli tårta från igår istället. Vi får gå en annan dag istället. A kom hem från skolan precis när vi satt oss så han var med och fikade. Hade lovat Lill A att se på tv så det slutade med att båda de två satt och tittade på Fåret Shaun. Jag fick prata med baby J istället.

 

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback