Mäh...

Hemma från jobbet nu, fick skjuts hem, skönt att slippa gå. Var mycket på jobbet med så det var lite tufft att komma tillbaka till. Men jag ska ju bara jobba den här veckan så jag ska väl inte klaga för mycket :) 

När jag kom hem stod det en semeltårta i kylskåpet och väntar... *mums*. Så den sitter jag och smaskar på nu :)
Svärmor har varit barnvakt idag,  eftersom vi fortfarande inte fått dagisplats. Visserligen fyller han ju idag och han får ju inte börja innan men man vill ju börja planera framtiden lite så man vet. Men när jag ringer till kommunen får jag bara som svar att hon kan väll kika lite på det. Men det lät på henne som om hon inte brydde sig ett dugg men det är ju hennes jobba att sköta det där så lite bättre engagemang hade ju kännts bra. Men men, det är väl bara att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback