Onsdag

Idag har jag gjort ngt nytt på jobbet. Det var kul. Det roliga är bara att det var jätte lugn och de som brukar vara där sa att "så här lugnt är det aldrig här!" sen när de kommer ut till korren på väg till fika rummet så går de och beklagar sig över att det är så mycket att göra...!!! ha ha vad säger man, det bara MÅSTE klagas lite.

Möter iaf upp familjen på stan efter hobbet, Lilla baby J har fått ett par skor så det är en överlycklig liten kille som kommer springande mot mig när jag kommer innanför dörrarna. Lille plutten, han gick själv genom hela stan, han kommer väl aldrig att vilja åka i vagnen mer ha ha.

Usch fick veta en ledsam sak idag. När vi kommer hem kollar jag i Lill As skolmapp och där i ligger en lapp där det står att en av hans klasskompisars mamma gick bort i helgen. Visserligen vet vi att hon har varit sjuk länge och att hon skulle dö snart men hon har ändå varit pigg när man har träffat henne så vi trodde inte det skulle bli så HÄR snart. Vi har pratat en del om det för vi har ofta kommit sammtidigt och lämnat barnen på skolan och då gjort sällskap och småpratat lite påväg hem. Hon berättade det redan på inskolningen till skolan för två år sen att hon var sjuk och att hon inte skulle klara sig men eftersom hon ändå varit ganska pigg så trodde vi att hon skulle ha ngr år till. tyvärr såg jag inte lappen förän Lill A hade lagt sig så vi har inte kunnat pratat med honom om det. Får göra det imorgon.


Nu ska jag lägga mig i ett bad innan det blir sängens tur.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback