Onsdag

Idag var jag och fikade med min barndomsvän Camilla. Det var kul att ses igen, det var länge sen sist, så vi hade lite att ta igen. Det börjar kännas som vissa frågor är standard, de kommer alltid upp. Men i den åldern vi är i nu så händer det så mycket, man förlovar sig, gifter sig, köper hus, skaffar barn, karriär mm..... ja det är väl på ett ungefär så listan ser ut. Det är alltid spännande att se hur livet ser ut för andra, speciellt de man har kännt länge för det här är ju saker man disskuterat en massa gånger genom hela uppväxten,"så och så vill jag göra när jag blir stor...". Camilla och jag framför allt eftersom vi kännt varandra så länge, jag bodde ju i stort sett hemma hos henne när vi var små eftersom vi var där typ jämt. Jag hade ju två syskon och hon var ensam så det var lugnast där. 

Tja, något facit är det ju inte dags för än men lite kan man ju börja se hur det ser ut nu iaf.

Hade gärna umgåtts lite mer men jag hade bestämt med morfar att jag skulle komma och klippa honom idag.

 

Nu ska jag gå och sussa, kan knappt hålla ögonen öppna.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback