Torsdag

Jag var typ inte hemma på hela dagen igår. As syster ringde och frågade om jag ville följa med henne och svärmor och fika så då gjorde vi det. Vi gick till Lindahls, Baby J sitter i farmors knä och smakar semla. Då kommer det fram en tjej från NT24, de intervjuar alla som äter semla och frågar om hon får prata lite med dem. Tyvärr hade ju baby J fått för sig att han skulle stage dive från soffan så han hade världens märke på kinden... typiskt när man ska bli tv- stjärna och allt, men vi rår väl vara glada att det var innan han ramlade på golvet och blödde näsblod och fick fläskläpp :)

 

 

 

Efter det hade vi en playdate med Nina, Melvin, Tessan och Elli. Baby J blev nog lite förälskad i Elli. Elli och Melvin är 8 månader båda två. Men baby J var helt facinerad av henne och satt och pussade på henne flera gånger sötnosen.

 

 

Åh han var så stor när han traskade omkring bland de andra små som låg på golvet.

Nu ska jag iväg och luncha med Amelie innan vi packar ihop oss och tillbringar resten av lovet i stugan.

 

Tjao


Kommentarer
Postat av: Svansen

Min blogg ligger numera på http://svansens.se

Den andra fungerar inte längre.

Kram!

2009-02-21 @ 14:26:57
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback