Att göra eller att inte göra

Idag var den första lediga mammadagen igen. Såå skönt att inte gå upp tidigt och jobba hela dagen. Ja jag hade ju en "att göra lista" idag men som vanligt så kom jag av mig lite. Jag är en kvällsmänniska och har alltid varit. Jag minns när jag var yngre, då kunde jag gå och lägga mig sist av alla och då var jag ändå typ 14 ngnting. Men varje kväll tänker jag att "åh det här ska jag göra imorgon, det är ju inte så mycket." men ändå så blir det typ hälften om jag har tur. idag följde jag med A till skolan, tanken var att göra sällskap en bit men det blev nästan hela vägen iaf.

När jag ändå var i krokarna, tittade jag upp till farmor och farfar en stund. Tänkte bara komma upp och säga hej men jag blev kvar där ända tills det var dags att hämta Lill A från skolan så det blev både lunch och fika. Men åandra sidan har jag inte träffat dem sen i sommras så det gjorde faktiskt inget. Jag hann iaf med Infoteket och nu har jag bokat en tid med en studievägledare till på onsdag. Hoppas det har kommit in nya kataloger då men det är nog ingen idé att hoppas för mycket. Hittade iaf mina betyg så jag kunde andas ut så här långt iaf. Jag måste ju veta om jag poäng så det räcker när det väl är dags, så håll tummarna!

 

Imorgon tänkte jag börja plocka bort lite julsaker, det stod på listan idag egentligen men imorgon kanske vi får lite besök så jag hoppas jag hinner med lite innan dess ändå.

 

Natti

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback