Att vinna eller att inte vinna...

Precis lagt lille sjuklingen i sängen. Baby J har fått feber, hoppas bara att han kan sova i natt. Lill A och jag har spelat fyra i rad. Jag vill inte bara låta honom vinna varje gång för jag tycker det är viktigt att barn lär sig att förlora så jag försöker att vinna/förlora varannan gång ungefär. Men det gick inte så bra den här gången heller så det slutade med att vi spelade om vem som förlorade.  

Nu ska vi fika på Lill As pepparkakor som han bakade i skolan. Undrar om de har gjord degen själva? När jag öppnade påsen fick jag en sån här minnes flashback till när jag var liten och bakade pepparkakor i kolmårdens djurpark. 

Pepparkakan i mitten ligger upp och ner, jag trodde det var en flicka med två tofsar men det var visst en snögubbe. Ja ja, fina är de iaf.

 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback