Buhu

Tänkte ta lite och äta nu eftersom det bara har blivit fika idag. A kom ut i köket för en stund sen och gjorde iordning en kopp te till mig och det var ju snällt. Hade lite funderingar på att ta ett glas vin och fira att jag är ledig ett tag, men A hade tydligen tänkt samma tanke fast då fira sin sista dag som ledig innan han börjar skolan imorgon. Så tji fick jag då vi bara hade ett glas kvar, måste köpa en ny box :) Där ser du mamma, det är inte bara jag! :p

 

Eller ja ledig och ledig föresten, imorgon har jag en liten "att göra" lista. 

Komvux

Infoteket

Ringa lite samtal

och så var det ngt mer som jag redan glömt, men det får räcka till att börja med :)

 

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback