En dag hemma

Igår var jag hemma hela dagen med baby J. Vi hade det jätte mysigt men eftersom man är van vid att hela tiden vara på G när man jobbar så hade jag en stund mitt på dagen då jag nästan kände mig lite utråkad, men det gick över ganska snart.

Efter att vi lämnat Lill A på skolan gick vi hem direkt och baby J var så trött så han somnade innan jag ens hunnit lägga ner honom i sängen. Då passade jag på att städa lite, inte världens roligaste men det är nu nödvändigt.

När han hade vaknat roade vi oss med en massa saker, vi tittade på Teletubbies, läste Max och dansade till MTV.

 

  

 

     

 

Sen var det dags för lunch med den söta haklappen (min favvo :) )

 

  

 

och kramats och pussats och busat på hög nivå

 

 

 

Sen hann vi sjunga och klappa änderna lite innan det var dags att hämta Lill A från skolan.

 

 

 

Det ser så skönt utt att sitta där, tänk om man visste hur bra man hade det då.

 

Lill A lekte med en kompis direkt efter skolan och jag tog lite te och läste min tidning som hade kommit :) och baby J fick en smörgås. Vad gillar vi sängkammar rufset då :) he he. Han sov på väg hem från skolan.

 

 

 

Till kvällsmat åt vi pannkakor och titta vilka fina pannkakor jag fick :) Lill A var på kalas på kvällen och jag gick och sjäng sen.

 

 

Ja det var min dag igår. och nu har jag fått roa mig lite också :) 

Later


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ha ha, väldokumenterat! :-) Mysigt ni har!

2009-01-15 @ 20:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback