:(

Kom upp till skolan och upptäckte att vi inte fått med oss Lill As termobyxor. Går hem igen och klär av oss för jag vill sätta i linser och så innan vi går upp med dem. Tänker att vi ändå har lite tid eftersom han inte behöver dem föräm till rasten. Klär på oss igen och ser inte byxorna ngnstans. Antagligen glömde han dem på skolan igår. Så då var det ju bara att klä av sig igen. 

 

Lagom att lägga baby J som var jätte trött och sätter mig själv i fåtöljen och går in på facebook för att se om det hänt ngt intressant. Ska åka till skåne imorgon och hälsa på en kompis. Hon och hennes sambo är i Thailand men skulle komma hem tidigt på morgonen imorgon. På facebook har hon skrivit attt deras flyg hem är försenat så hon kan inte komma och hämta mig vid tåget. Istället får jag ta ett till tåg så jag iaf kommer till rätt stad och hoppas på att de har kommit hem då. 

Ingen bra start på morgonen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback