*Gäsp*

Jag älskar mina barn mer än ngt annat, men just nu har jag nästan lust att byta ut en utav dem. Baby J har vaknat tre gånger varje natt och vill ha mat och skrikit i snitt två timmar om natten. Inatt var värst, då vaknade han kl 3 och höll på till kl 8. Han sov lite omvartannat efter kl 7 men var jätte orolig hela tiden. Ingenting hjälper, om det är tänder, växtvärk eller vad det är det vet jag inte. Men så här har han hållt på i ca två veckor, visserligen har han alltid vaknat två ggr varje natt och ätit sen han föddes, men då somnade han ju iaf om efter vällingen. Tack och lov att han har en duktig storebror som leker med honom på fm så vi får sova lite, han är SÅÅÅ duktig. Själv känner jag mig (och ser säkert ut som ett) levande lik numera. Inte nog med det, man har ett heltidsjobb att sköta med.

Idag hade vi tänkt att inte sova så länge eftersom vi skulle på ettårskalas men vi han iaf dit under em. Det var iaf öppethus och det var tur för våran del. Tyvärr var födelsedagsbarnet sjukt men han orkade vara med lite iaf. 

Tårtan var jättefin. När lille Oliver föddes fick han ett par tossar av oss som har blivit hans absoluta favoriter, en fick äran att pryda tårtan (i form av marsipan dock) Den hade de gjort väldans bra! 

 

 

Orginalet syns bredvid. 

PS. Självklart vill jag inte byta bort mina barn, men lite sömn skulle inte sitta fel!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback