Hemma igen

Ja nu var man hemma i soffan igen då. Resan hem gick bra, satt och såg på film hela vägen. Kändes lite tråkigt att åka hem, vi har ju haft det så mysigt. Vi har väl egentligen bara varit isär när vi har sovit annars har vi utnytjat tiden maximalt. Vi stod tom och snackade när den ena var på toaletten! ha ha. Igår (söndags) började vi dagen med en långpromenad precis som i fredags. Lilla Selma (hunden) och jag har blivit bästa kompisar i helgen, vi har promenerat, sparkat boll och haft dragkamp plus att jag sörsökte mata henne lite i smyg från bordet, men det såg matte så klart, men det gjorde inget.

 

 

 

Efter promenaden gick vi ut till ladugården och hälsade på kossorna.

 

 

 

När vi var klara åkte vi in till Malmö, vi fick tom med oss hennes sambo Rasmus som smakråd. Hittade en tröja till  mig och två linnen. Tyvärr var det samma affärer som finns hemma men åandra sidan gjorde jag inte av med så mycket pengar. 

För att inte göra ngn större skillnad på min vardagliga helg så åt vi tacos på södagskvällen också. Nä allvarligt så orkade vi inte laga mat när vi kom hem så det fick bli resterna från lördagskvällen. Men det funkade bra tacos är gott :)

Eftersom både Rasmus och Camilla somnade framför filmen på lördagkvällen hoppade vi ner i jacuzzin istället. Rasmus och jag ville ha mycket bubblor så han hällde i typ halva flaskan bubbelbad vilket kanske blev lite mycket. Egentligen ska man väl lyssna på frun i huset för hon hade ju rätt i att man inte behöver ha SÅÅÅ mycket. He he

Först var det lagom bubbligt

Sen blev det massa bubblor!!!!

Camilla och jag roade oss

 

Camilla och Rasmus försöker se ngt i alla bubblor

Ja vi kanske skulle ha lyssnat på Camilla eftersom vi höll på att drunkna i bubblor men roligt hade vi

 

Rasmus gick väl upp efter en timme men jag och Camilla låg i i två timmar till så snacka om att vi kom upp som två russin!!

 

Nu blir det middagspaus.

 

Later


Kommentarer
Postat av: Syrran

Så du har inte kissat på hela helgen då?! ;-) Kul med bubbelbad!

2009-01-26 @ 22:06:48
Postat av: jag

ha ha jag har börjat lära mig :)

2009-01-28 @ 14:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback