Kalas

Först julgransplundring och sen födelsedagskalas, den här dagen har varit full med fika. Eftersom barnen sov hos farmor inatt gick vi inte upp föräns halv tolv. Hade nog sovit längre om det inte var för att vi var tvugna att städa färdigt innan barnen kom hem. Det var dags att ta tag i klädkammaren ordentligt nu så i fredagskväll så rev vi ut allt i. Gu vad mycket skit som man bara slänger in, men men nu är det rensat iaf så nu ska vi bara köpa lite snyggare förvaringslådor att ha sakerna i. 

 

 

Världens finaste pojkar dansar kring granen

 

Hade en riktigt skön dag igår med. A sov nästan hela em och jag satt och såg på The hills. Ska börja på fjärde säsongen nu. Bakade scones och satt själv utan ngn som störde, jag hade det jättemysigt. En tjej på jobbet ska flytta till Göteborg i slutet på januari så igårkväll hade hon inflyttningsfest, utflyttningsfest och avskedsfest på samma gång. Hon flyttade till sin nya lgh 1 januari så hon bor  bara där en månad. Det blev en trevlig kväll. Tanken var att vi skulle gå ut sen men en skulle jobba dagen därpå, en annan hade varit ute dagen innan och jag var så trött så jag orkade faktiskt inte. Visst jag kunde ha följt med ut en stund men jag kände att jag borde verkligen gå hem och sova ordentligt när jag hade chansen. Så A kom och mötte mig med ett par bekävmare skor, orkade inte gå på klackar i en allt grus som ligger på trottoaren nu när snön smält bort. 

Men trevligt var det ändå, hon hade gjort en massa mat och bjöd på sangria. Det har jag inte druckit sen jag och syrran var på Mallis för ett par år sedan. Åh det var kul!!! Pratat om att åka igen ngnstans men har inte riktigt haft pengarna över. Det är så mycket annat som stått över på listan. Men ngngång så!!

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Syrran

Klart vi ska, har ju tänkt kombinera strand och shopping i Miami! :-)

2009-01-11 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback