Shopping

Tänkte att vi skulle gå upp tidigt så vi kunde åka till stan och vara där när de öppnade kl 10. Kom iväg två timmar senare...oups. Hann ju inte med så mycket som vi tänkt eftersom stan i Kristianstad stänger bebistid altså redan kl 3!!! Hemma har de ju öppet till kl 5 på lördagar. Men Camilla hittade iaf ett par byxor och det var ju ändå huvudnummret. För min del fyndade jag barnkläder. Det är så mycket lättare att hitta barnkläder än till mig själv, billigare är det också så då kan man ju köpa med gott samvete :) he he.

Nu måste vi planera för kvällen


Tjao

Kommentarer
Postat av: Syrran

Grattis på namnsdagen! Eller var det igår?! :-S Hoppas ni får kul ikväll!

2009-01-24 @ 21:01:24
Postat av: Jag

Ah tack, det var igår men du är den enda som som sagt grattis så det gör inget :)

2009-01-26 @ 17:21:58
Postat av: Syrran

Nämen! :-( Inte ens mamma?

2009-01-28 @ 19:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback