Skåne

Framme vid halv ett natt. Förseningar pga signalfel i hela södra Sverige. Visserligen påverkades jag inte så jätte mycket av det men ändå. Camilla kom och hämtade mig vid tåget, stackarn deras flyg från Thailand bar ju 9 timmar sent så de kom hem bara ngr timmar innan jag skulle komma och inte hade de sovit ordentligt på 30 timmar heller. De la sig en stund och sen fick hon gå upp för att hämta mig. Vi fikade lite när vi kom hem, jag hade bara ätit en bulle sen lunchen vid 11. Men hon var ganska pigg då så det var mysigt. Hade världens konstigaste dröm men det var skönt att få sova länge.... och hela natten :) Eller ja somnade vid halv 3 så hela och hela men iaf utan avbrott om man säger så.


Camilla hade vaknat tidigt så hon hade gjort iordning frukosten när jag kom ner. Sen har vi varit ute på en lååångpromenad med lilla Selma, världens finaste hund. Hon är verkligen jätte duktig och jätte snäll.
Men fan vad det blåser här. Jag har lyckats med ngt jag aldrig gjort förut. Jag har förfrusit mina ben. De var alldeles illröda och svullna när vi kom in. Nätet här är för segt så det går inte att lägga upp ngr bilder så jag får göra det när jag kommer hem istället. 


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback