Stackars mig

Har fått så himla ont i halsen. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Hopps att det går över snart bara. Jag började känna av det redan igår kväll men då trodde jag att det berodde på att jag nästan fick skrika när jag satt och fikade med Ingvill. Var på café Soda och fikade, de har ju öppnat igen efter ca tre års ombyggnad. Det var väldigt fräsht men det var ngr saker vi störde oss på lite men i det stora hela så var det snyggt.

Har dessutom (tror jag) fått ögoninflamation, vaknade imorse av att ena ögat var kletigt och alldeles rödsprängt. Baby J har varit smetig i ögonen i ca en och en halv vecka men ingen annan så vi trodde han bara blivit irriterad av ngt och nu när han är bra så fick jag det istället. Kul! Har fått gå runt i mina glasögon hela dagen, problemet är att det är alldeles för svag styrka och de är så små, Jag tänkte inte riktigt när jag valde dessa bågar. Barnen ska till stugan i helgen på julgransplundring så jag har verkligen ingen lust att bli sjuk nu, nu har man ju tid att göra lite vettigt. Å andra sidan så är det väl då man ska passa på att vara sjuk, då smittas ju inte de iaf, och man kan ligga och sova hela tiden, men men så illa får det inte bli helt enkelt.

Hade tänkt att gå ut på en promenad idag men det är så jobbigt när jag inte ser ordentligt.

 

Tittade på första avsnittet av The City nyss. Det verkar jätte bra. 

 

 

Snygg hårfärg, skulle kunna tänka mig ngt liknande fast ngt ljusare. Åh hon lever som en dröm. Ok jag vet att ingen har det perfekt men att få göra det hon gör.... det skulle vara ngt. Alla dessa vackra kläder... och skor och väskor och alla accessoarer. I mitt nästa liv ska jag bli rik och berömd :) 

 

Nu ska jag ta min onda hals och gå och lägga mig och istället drömma om Chanel, Gucci och Dior

God natt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback