Muffins

Ok jag vet inte vart jag fick det här infallet ifrån men helt plötsligt blev jag sugen på att baka!! Jag som verkligen inte tycker om att stå i köket. Iofs kände jag att jag var tvungen att sysselsätta mig med ngt eftersom jag skulle ha kunnat somna stående annars. Valet var givet.... muffins. Det finns en asbra sida på nätet som jag måste tipsa om dagensmuffin.se. De har allt, både fikamuffins och matmuffins. Söker iaf på "choklad" och en lång lista rullas upp. Man kan ju alltid mixa lite själv också men jag hittade ett recept med choklad och hallon, precis vad jag var sugen på, så då var det bara att bege sig till köket.

 

Baby J tyckte det var roligare att rota i lådan än att baka.

 

 

 

Väntar på att de ska bli färdiga... mums de ser ganska så smaskiga ut. Baby J tycker det är länge att vänta och rycker lite i luckan.

 

En glad storebror och resultatet. De blev goda med som tur var :) Men det hade nog inte spelat så stor roll, det är ju inte varje dag mamma bakar :p


Kommentarer
Postat av: Syrran

Nu kan du titulera dig bullmamma! Eller muffinsmamma iaf! :-D

2009-01-21 @ 22:58:12
Postat av: Jag

Ha ha ha japp

2009-01-26 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback