Helg

Söndagkväll, barnen har kommit hem och själv sitter jag i den nya soffan. Japp... vi fick den :) Eftersom vi hade tänkt att beställa den den här månaden kunde ju inte konkursen komma mera lagom, billigare blev den också :) Sån jäkla tur vi hade att det var just den vi ville ha som de hade inne!! Nu är det bara ett nytt soffbord och klä om fåtöljen så är vardagsrumet som vi vill ha det. Ja sen är det väl alltid lite smådetaljer som ska fixas. Soffan behöver lite puffiga kuddar och så men jag köpte iaf en jätteskön pläd från Gant Home häromdagen som blir skön att svepa in sig i när man är lite frusen. 

 

Idag har jag, Veronica och Ingvill varit på bröllopsmässan. Så nu har jag en MASSA brochyrer att titta i. Inget planerat alltså men det är alltid kul att titta lite :) Planeat för sin bröllopsdag har man väl gjort ända sen man var liten men planerna har väl ändrats lite sen man var mindre om man säger så :) Men ngn gång framöver vill jag gifta mig iaf. A och jag är iaf överens om att vi vill ha ett vinterbröllop. 

 

 

 

Fint med snöflingor på bordet.

 

Satt sen på café soda i flera timmar och snackade massor. 

 

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback