Buhu

Sista officiella dagen på semestern, sen är det ju helg och på måndag är det dags. Så vad bör man ha gjort idag... legat på en strand ngnstans och badat och solat och tagit vara på det fina vädret, kanske grillat lite på kvällen.... ja ngnting sånt, så vad har jag gjort istället då. Slöat, varit en sväng på stan, ätit på Mc Donalds, städat och kommer troligtvis tillbringa kvällen framför tvn. Tja inte fel men det första lät bättre men jag har inte vare sig bil eller sällskap så det får bli som det blir. Men sommaren är ju faktiskt inte slut än, helgerna finns ju tack och lov, så det får väl bli en sväng ut till stugan om det blir fint väder. Väntar på att mamma ska komma och hämta Salle eftersom han ska vara där nu när jag börjar jobba, Joshua ska vara hos farmor ons till fre. Kommer vara lite konstigt att vara HELT själv men å andra sidan kommer jag nog vara så trött efter jobbet så jag kommer väl somna direkt när jag kommer hem ha ha.

Nu håller Joshua som bäst på att riva storebrors rum så det är nog bäst att gå dit.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback