Det var det

Japp så var den första jobbdagen över. Direkt när jag gick av bussen kändes det som jag inte ens hade varit ledig, man kommer in i det snabbt igen. Var ensam i korren vilket kändes så där först men det var faktiskt ganska lugnt hela dagen så det var ok ändå. Däremot var jag sjukt trött efter lunch och så fort jag gick det minsta för snabbt så köndes det i magen, så vi får väl se hur det går. Men jag ska iaf ge det den här veckan ut så får jag prata med min chef om att gå ner i tid sen. Det tar juj lite tid och försäkringskassan ska ju ha tid på sig så det börjar bli dags.

Hämtade min telefon på vägen hem som varit inne på service i nästan två månader. Spännande att se hur den kommer att fungera om en vecka!!! Men jag vill verkligen ha en ny, jag är så missnöjd med den här, den var definitivt inte värd pengarna. Men men, det återstår att se, har lite andra grejer att prioritera först.

Jaha, vad ska man hitta på nu då, A har sovit ända sen jag kom hem, Joshua sover sen en timme tillbaka, men det känns lite tidigt att gå och lägga sig även om jag är trött. Men jag är nog mer trött i kroppen än sovtrött. Inget på TV finns det heller.
Nä, jag får hitta på ngt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback