En dag på stan

Efter träningen imorse :) gick jag ner till stan för att träffa Alex. Gjorde även lite inköp på H&M. Jag brukar inte handla där så ofta men de har ganska bra basgrejer och det är det jag är ute efter just nu, sånt som passar till det mesta. Jag är så j-a trött på att stå i garderoben varje morgon och vara näst intill tjutfärdig för att jag inte har ngt att ta på mig. Ingenting passar ju längre och de mammakläder jag hade med Joshua är ju alldeles för varma eftersom han är född på vintern. Så jeans och tjocka tröjor går bort i den här värmen. T o m leggings är för varmt, jag har ett par jeansshorts som jag kan ha fortfarande eftersom de är låga i midjan men det går nog inte heller så länge till. Så idag blev det en svart kjol och lite toppar som man kan ha till. Så klarar jag mig lite bättre iaf. 



Det är ju "vanliga" kläder men en storlek större än vad jag brukar ha. Det finns verkligen INGA roliga mammakläder. Men det funkar lika bra med vanliga. Det är väl sista månaden det kan bli lite tajt kanske men å andra sidan brukar jag ju inte bli så jätte stor så det går nog bra den här gången också :)

Ikväll träffade jag Kattis och vi var också och fikade (på samma ställe dessutom ha ha) och vi satt och pratade andliga grejer och hon kom fram till att jorden är som Hagebyskolan, ett halvtaskigt ställe med en massa knäppisar, tja ngnting ditåt iaf men jag tyckte det var lite roligt. Men man kan ju flumma iväg till vad som helst när man pratar om sånt :)


Nu ska jag äta jordgubbar och se på The Hills
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback