:)

Japp då var man hemma igen, har varit med svärmor på landet i ngr dagar. Skönt att få sova ut lite. Men har börjat få mer och mer sammandragningar trots att jag inte gjort ngt ansträngande, funderar på om det är ngt psykiskt eftersom semestern börjar närma sig slutet ha ha, men men, vi får väl se hur länge det funkar. Var iaf hos barnmorskan i måndags och allt såg bra ut, fick Alexanders och Joshuas kurvor så nu har jag suttit och jämfört lite. Fick även prata av mig lite om Joshuas förlossning och det kändes bra. Har bara varit hos henne två gånger men hon är hur go som helst, ngt helt annat än hon jag hade med Joshua, där stämde verkligen inte personkemin så jag är glad att jag fick hon jag har nu den här gången.

Puss

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag tycker det är såå mys att vi går o bär på kusiner samtidigt...vet ju att jag har världens bästa person att fråga om råd - hihi - känns toppen. KRAM

2009-07-17 @ 09:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback