God morgon

Sitter som ett lik på jobbet. Hade tänkt att sova i bilen på väg in men det blev inte så, visst är det konstigt att man aldrig kan sova när man har en liten stund över att göra det. Middagen var trevlig igår men tyvärr blev klockan lite mycket innan vi kom i säng. Vi hade ju en del att fira, två förlovningar, en födelsedag och två namnsdagar. Så jag fick en god matlåda med mig till jobbet idag he he :)

Tyiskt att det var idag jag skulle jobba läng, normalt sett får man ju lite sovmorgon om man går till 6 men eftersom vi åkte från stugan och pappa måste vara på jobbet som vanligt så fick jag ju komma som vanligt också, buhu, och det är ingen som tycker synd om lilla mig :( Jaja det är bara att kämpa på. Förhoppningsvis kanske jag kan smita ifrån lite tidigare, måste ner på stan en snabbis på vägen hem och sen kommer det ett par som ska titta på barnvagnen. Skulle vara skönt att bli av med den nu, visserligen behöver vi ju inte betala den nya vagnen än men ändå.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback