Hemma

... från stugan ett par dagar. Ensam. A jobbar fortfarande och barnen fick stanna kvar hos mormor och morfar eftersom jag hade lite grejer att göra i stan som jag inte kunde ha dem med på. Så en sak avklarad idag och resten får jag ta imorgon. Sen åker jag tillbaka :) Vi har haft det så underbart skönt, solat och badat och haft det bra. Joshua är ju ett liten vilde så honom får man passa på, han rymmer till grannen så fort han får chansen, är mellan väggar och tak och helst ska han sitta på borden. Han har dessutom kommit på ordet NEJ, eller NÄÄ som han säger och dessutom till det mesta just nu. Men han är riktigt rolig för han förstår ju vad det betyder och vad han får för reaktioner. Älskar att bada gör han också men han är ju inte rädd om sig för han knatar ju rakt ut i vattnet bottnar eller inte, så man får passa på honom som sagt, men har är ändå för go. Alexander ser man inte så mycket av, han är i vattnet eller leker med ngn kompis.

Lägger upp lite bilder om en stund, måste ladda batterierna till kameran först.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback