Jaha...

Tänkte jag skulle sova länga idag, la ut telefonen i vardagsrummet så ingen skulle kunna störa mig. Vaknade till ett par gånger nu på morgonen men somnat om sen låg jag och drog mig ett bra tag men sen kände jag att det kanske borde vara dags att gå upp, vad kunde klockan vara... fram emot 10-11 kanske? Kommer ut i köket och tittar på klockan.... 7.56!!!!!!! Va fan jag skulle ju sova länge idag!!! Ja ja, jag är ju utvilad så jag kan väl passa på att lägga upp lite bilder från veckan.



Lilla badkillen




Åkte för att köpa skor till barnen i tisdags, stannade rörbi ett värdshus och åt våfflor till lunch :) mums




Joshua äter banan på verandan i nya stolen




Ja ... så kan man ju också sitta :)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback