Tjockis nästa

Håller som bäst på att göra paj oc kladdkaka för att ta med till Tjockis imorgon... kanske ska förtydliga mig lite Tjockisholm :) En jätte härlig Ö i skärgården som vi har åkt till varje sommar ända från när jag var liten. Förra året blev det inget men i år ska jagm Salle, Syrran med andra hälft åka dit för ett par dagars mys. A ska åka iväg och jobba imorgon igen och kommer hem veckan efter... dvs när min semester är slut, men det vill jag inte ens tänka på!!! Känns bra segt att börja jobba igen efter semestern men men.

Annars har veckan varit lugn, i måndags var det ju pissväder och vi var ju i stugan så det fanns ju inte så mycket att göra direkt, pappa, jag och syrran spelade bondespelet i ca 5 timmar och sen spelade vi galenpanna i ca 2... så var den dagen slut :) Kom hem tisdag em, tittade i brudbutiker med syrran och träffade Amelie på kvällen en stund. Sen har dagarna rullat på ganska bra.

Dags att sätta igång med packningen till i helgen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback