Onsdag

Dagen blev lite bättre sen. Det var hyfstat på jobbet och Alisa var snäll och muntrade upp mig, tur att jag har dig där gumman. Dock kände jag mig lite behov av en shoppingrunda efter jobbet och kom hem med lite av varje.



Precis vad jag behövde :)

På väg hem möte jag syrran och Peter som var på väg för att lyssna på "Misty", syrran hade frågat mig innan om jag ville följa med så det blev precis lagom. Jag stötte på dem precis utanför Knäppingsbog där de skulle spela. Träffade en massa bekanta, ngr arbetskompisar, gamla klasskompisar och delar av familjen (pappa var också där). Så vi fikade lite och lyssnade på musiken.



Ikväll har jag varit duktig och städat, ska passar på nu när det inte är ngn mer hemma som stökar ner, annars är de ju experter på det killarna :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback