Jobb och jobb

En timme kvar tills jag slutar... :) Nu är jag såå trött. Ensam i korren på em så det har varit lite tungt. Håller kanske på att få benhinneinflamation i vänsterbenet dessutom, så det går inte fort fram här inte ha ha. Kom precis in från fikat, har suttit ute på balkongen och solat... får man ngn färg på en kvart tro? :)


Idag ska vi ut till stugan direkt efter jobbet. Kul med hela familjen tillsammans, bara min "egna" familj som saknas, iaf A och Joshua. Mysigt att träffa Salle igen, har ju inte sett honom sen i lördags, det blir så tomt utan barnen hemma. Samtidigt som det blir lite lugnare och just nu är det ganska skönt med lite lugnt. Jag trodde inte det skulle bli så här jobbigt att börja jobba igen så det är nog dags att ta tag i lite pappersarbete.

Back to work
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback