Shopping

Sista dagen ledig då. Efter att ha sovit i fåtöljen i ca en timme och ha förflyttat mig till soffan och sovit ytterligare en timme åkte vi ut till Ingelsta. Är på mattjakt, tyvärr ville min tråkiga sambo inte köpa ngn... eller ja han åker (om han kommer iväg) dit och köper den imorgon. Den var inte direkt tung men han påstod att jag inte ska släpa på en massa saker eftersom jag är gravid och han ville inte bära på den så därför fick det väl bli så. Men liksom, jag ska ju ändå börja jobba igen imorgon och då lär jag få släpa på tunga grejer ändå, så vad gör en liten matta?? Ja ja, jag får väl lugna mig lite :) Jag fick iaf en liten matta att ha i köket, så nu slipper vi julmattan som vi haft så länge :)

Sen gick vi till Toys ´r us och köpte ett pussel till Joshua, han var ganska otålig och inte alls sugen på att gå i affärer, men när han fick sitta på pappas axlar och dra honom i håret gick det bättre... iaf för honom, fråga A och du får ett annat svar ha ha.





Åkte lite rutschkana i leksaksaffären.

Fikade på Lindahls och gick in på ica en sväng. Tydligen har de ställt upp ett bord med böcker vid bokavdelningen där barnen kan sitta och läsa. Joshua hittade en bok som gjorde pruttljud när man tryckte på en knapp. Och det var tydligen himla kul vilket blev problem när vi skulle gå.



Han höll krampaktigt kvar i boken och skrek. Det gick så långt att jag kom på mig själv stå och leta desperat med blicken vart boken stod för att se vad den kostade!!!!! Aahh det kan jag ju inte göra, snacka om att förstöra för mig själv ha ha. Nä det var bara att ta boken och gå därifrån med en skrikande och sparkande liten unge. Han var nästintill otröstlig. Men det gick över efter en liten stund tack och lov. Världens goaste är han men också världens envisaste :)


Det var det, bäst att gå och lägga sig, vill inte bli sen imorgon.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback