"Gäsp"

Trött trött trött är jag idag. Gick och la mig efter filmen men det blev väl lite sent ändå. Skulle vilja slänga Joshua i säng snart så jag får sova en stund, men jag ska träffa en gammal kompis (som jag inte träffat på länge) sen och fika så då är det ju bra om han sover lite. Går att prata lite bättre då och vi har ju lite att ta igen. En jätte go tjej som fanns där för mig när jag behövde för ngr år sedan men sen flyttade de ut på landet och vi hade ingen bil så vi tappade kontakten.

På tal om ngt helt annat, dessa damp ner i lådan för ett par dagar sen :)



Kände att jag behövde ha ett par stövlar, det närmar sig trots allt höst (och regn) vartefter och eftersom jag lär bli tvingad utomhus iaf 4 ggr om dagen så behöver jag ngt snyggt och tort om fötterna :) Det är nästan att det får regna nu ngn dag så jag får ha dem på mig :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback