Umpf!!

Var helt slut på igår kväll när jag kom hem från jobbet. A hade sagt att han skulle laga mat och jag hoppades att han skulle ha den färdig när jag kom hem, meen sån tur hade jag inte... big surprise :p Han ville äta kebab istället, men allvarligt jag är så trött på sån mat!! Istället övertalade jag honom till att vi kunde väl iaf gå till Världens bar och äta ngt (de har helt ok kycklingspett och pomme) iaf lite bättre plus att vi kunde sitta ute och äta. A står ju ute och jobbar hela dagarna så han tycker det är skönt att slöa framför tvn eller datorn medans jag är inne hela dagarna och jobbar mycket vid datorn och tycker det är jätte skönt att få sitta ute. Men han gick med på det :) Efteråt tog vi en liten promenad i industrilandskapet och Joshua tyckte det var jätte roligt med vattenfallen. Han skrattade högt när vi stod en bit ut och han såg vattnet forsa ner under fötterna.

Pratade lite med Salle i telefon när vi kom hem och han berättade att han hade tagit ett simmärke till, han är så duktig!

Idag däremot har inte dagen börjat ngt vidare, känner mig på ett riktigt pisshumör, så jag hoppas dagen kommer funka ändå. usch usch.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback