EGO

Idag har min farbror varit här och tagit lite kort på mig och magen. Det är roligt att ha lite såna bilder :) jag minns när jag var lite yngre och såg kort på min mamma som pappa tagit när hon var gravid och hon stod i bara trosor. Då tyckte man bara "uäck vad är det här för porrbilder!!" Och pappa sa "vaddå det är väl inget porrigt det är ju jätte vackert, hon är ju gravid" Jaa nu står man där själv framför kameran och tycker det är jätte kul att ha bilder med magen! Har sorterat ut ngr som jag tycker ser bra ut. Lite ego pics :)

 

 

 

 

 

Lille Joshua ville också vara med på kort och ställde upp sig för att posa :) Älskade lilla sötnos!

 

 

 

Ha ha, här hade han sett hur jag hade suttit innan :)

 

Här får jag en blöt puss :)

 

 

Var en sväng på Fräcka och fikade, sen gick vi en promenad runt strömmen och tog lite kort

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Oma

Jättefina bilder!

Faktiskt mycket lik morbror Gissa på vissa bilder, Joshua alltså. (men han är lik sin pappa också)

2009-06-27 @ 18:19:14
Postat av: Oma

Jättefina bilder!

Faktiskt mycket lik morbror Gissa på vissa bilder, Joshua alltså. (men han är lite lik sin pappa också)

2009-06-27 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback