Födelsedag

Japp idag har man alltså en 8 åring hemma :) Shit vad tiden går! Festen igår var trevlig snack, tilltugg, mingel och och lekar. Gick hem vid halv 2 tror jag men satt och pratade lite innan vi gick och la oss så jag somnade väl inte förräns vid halv 4. Halv 7 vaknade Joshua... Wohiie! Så tre timmars sömn inatt då och så ska man ha lite kalas idag. Men vi delar upp det lite, känner inte att jag orkar ha hela släkten hemma och fixa allt själv så det får bli fler kalas när A är hemma sen. Trodde Alexander skulle sova lite längre idag eftersom han la sig ganska sent igår men tji fick jag. Visserligen var jag ändå uppe men vid kvart i 8 kom han tassande och frågade om vi inte skulle komma snart. Så då var det bara att väcka resten av huset och fixa fikat.



"Grattis storebror"

 

Den obligatoriska tårtan


En glad kille bakom ett berg av paket


Spännande att se vad storebror får


Lilla Joshua fick också ett paket av moster 


Efter paketen kom han med den här lappen inslagen i ett paket till mig.


Lilla sötnosen!! Men nu är det dags att fixa här, måste vara klar om två timmar.


Later


Kommentarer
Postat av: Oma

Nej. det kan bara inte finnas goare ungar!

2009-06-28 @ 17:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback