Gräsänka

A är borta och jobbar i två veckor. Så den här veckan passar jag på att se på mina filmer på kvällarna :)

Den här veckan har det varit så fint väder så vi har knappt varit hemma ngnting. I onsdags var vi och hälsade på Alexanders halvbror. Det var ett år sedan sist vi sågs så det var kul att ses igen och ta igen vad som hänt det senaste året. De bor ju inte i stan så det blir ju sällan de ses men vi försöker hålla kontakten så pojkarna iaf kommer ihåg om varandra.  Hans lillasyster och Joshua lekte lite, hon är ju två år så det blir ju ganska stor skillnad mellan dem men det gick bra ändå. Joshua somnade på bussen hem så han var ju så klart vaken länge på kvällen, likadant blev det igår.

Vi var i parken hela dagen och på em gick jag och Nina på en promenad och handlade lite och då somnade han i vagnen. Så två kvällar i rad har jag somnat på soffan så jag har ju missat slutet på alla filmer men ja ja.

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback