Helg

Igår var jag faktiskt ganska pigg när jag kom hem så då hann jag faktistk ta fram datorn innan jag somnade på soffan men tror ni datah-et funka??? Nää självklart inte. Eller datorn fungerade men inte internetuppkopplingen. Så efter tag gav jag upp och gick och la mig istället. Får lägga upp lite bilder från helgen ikväll om det funkar.

Vi var iaf på As mammas land och solade... och badade tack vare A. Svärmor hade köpt en pool som barnen kan ha och bada i men efter  en massa vattenkrig åkte vi i allihop både med kläder och i bikini.Det var så skönt där ute!  A cyklade sommen runt på lördagen så han har fått en riktig bondbränna. Inte bara efter tröjan utan efter handskarna dessuom ha ha. Jag lyckades också bränna mig lite men nu börjar det bli brunt istället :D

Ja det var helgen det.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback