Kalas

Ska straxt hoppa in i dushen, passa på medans Joshua sover. Ska på 30 års fest ikväll, det ska bli kul. Var lite fundersam över outfiten men min kompis Kattis var här och fikade igår och vi satt och pratade kläder och gullig som hon är kom hon förbi imorse och lämnade en påse med kläder som jag fick prova. Och jag hittade faktiskt en klänning som passade :) Skönt för jag har varken tid eller lust att leta efter ngt på stan. Ska ner en sväng sen och ordna med lite presenter men jag hinner nog bara med det. Just nu har jag en grej som jag går och grubblar över som jag inte kan släppa. Jag blir så irriterad på mig själv att jag fastnar i saker, den enda som lider av det är ju jag själv men ändå kan jag inte släppa det. Hur mycket ska jag bry mig? ska jag ta reda på vad det är osv???? Eller ska jag helt enkelt strunta i det och gå vidare, men jag vill ju ändå veta. ÅÅÅHHHHHHH jag hatar min hjärna ibland. Nä ikväll ska jag försöka koppla bort det iaf och bara ha roligt, på måndag kan jag tänka på det igen... fast.... äh jag får se.

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback