Ledig :)

En heldag i parken och hamburgegrillning på kvällen. Träffade en gammal klasskompis i parken som också är prego. Men hon var bara i vecka 9 än så länge, men det började synas på henne med precis som det gjorde på mig när jag var så långt gången. Joshua var med farmor idag så det var bara jag och Alexander som var där. Honom såg jag bara på håll större delen av tiden så jag satt på min filt och läste nya nr av Chic som precis lagom ramlade ner i brevlådan innan vi skulle gå :) Blev lite jobbigt för ryggen att sitta utan ryggstöd i nästan 4 timmar men ligga på mage är ju lite svårt just nu ha ha. 

 

Köpte en engångsgrill och grillade på gården istället eftersom ngn jävla granne hade ringt och klagat när vi grillade med elgrillen sist. Vi får väl se om det är ngn som inte har ngt bättre för sig och ringer igen eller inte. 

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback