Sova!! :)

Har jag världens goaste son eller?? Ikväll när vi satt och hade fredagsmys säger han att han vill att jag väcker honom tidigt imorgon eftersom han vill vara trött på kvällen så att han somnar fortare. Han fyller nämligen år på söndag. Och sen säger han att han kan vara uppe med Joshua så kan jag få sova länge eftersom han ändå är vaken, jag får sova ända fram till kl 11.00 (sen ska han leka med en kompis). Så jaa, jag kan väl se fram emot en sovmorgon imorgon :) Han är så otroligt duktig på att leka med Joshua även om det kan gå lite vilt till ibland :)

 

Här sitter de och ser på bolibompa en morgon. (Joshua tittar iofs mest på storebror, vilket är väl bra då han inte ska se på TV så mycket än)

Fäktning

 

Salle läser bok med Joshua

 

God natt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback