Temaavslutning

I torsdags var det Tema avslutning på Alexanders skola. De har jobbat med folkparken och personer som har påverkat den. Så alla lärare var utklädda till dessa olika personer och barnen visste precis vilka de var, en annan hade ju ingen aning :s Det blev lite favorit i repris från dagen innan med korv m bröd och sen kunde man köpa popcorn. Men sen fanns det lotter och fika också :) Alexander var bara intresserad av det som gick att äta tipspromenaden och det andra man kunde titta på var inte så intressant :) Men det är klart, de hade ju jobbat med det ett tag så för honom var det väl inte så nytt. Vi köpte iaf två lotter och vann på båda :) En chokladpeng och en STOR klubba, så Salle var nöjd :)



I ena hörnet fanns en lekhörna där de bla kunde prova på styltor, men det var nog ganska svårt. Jag provade inte nu, jag har gjort det förut  men det var länge sen och jag hade ingen lust att falla framåt nu när man är lite framtung ha ha.


*Smask smask*

Köpte ju även lite fika, dessvärre var det ngn klant som hade fällt upp båda flikarna på mjölkpaketet så när jag skulle ta lite i mitt te gled paketet ur händerna på mig så jag råkade spilla ut en massa över sockerkaksfatet... oups. Snacka om att känna sig dum, men de hade mycket kvar när det var slut sen så det var ju tur.
Tyvärr duggade det lite emellanåt men Salle hade ju fått nya regnkläder så det gick bra ändå.

Puss

Kommentarer
Postat av: Oma

Jättefina regnkläder!

2009-06-06 @ 23:10:05
Postat av: Jag

Ja visst är de :)

2009-06-10 @ 08:40:43
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback