Möhippa

Precis hemkommen från Stockholm. Möhippa för Pia igår. Åkte hemifrån kl 7.10... *snark*. Tänkte jag kunde sova på vägen upp men det gick inte. Mötte upp syrran på stationen, åkte till Söder för att möta resten av gänget. Nästa anhalt var Svejk, tanken från början var att vi skulle ha picnic men eftersom vädret och vi inte kom överens så flyttade vi in brunchen inomhus istället. Goda mackor och mousserande (alkoholfritt för mig och Pia så klart :( ) 

 

Det glada gänget

 

Efter det promenerade vi till frisören som skulle fixa Pias frilla. Kommer fram till en dörr med världens minsta trappa. Hade jag varit större så hade jag nog fastnat på vägen ha ha.

 

 

 

Men möts av detta när vi kommer ner

 

En jätte källarlokal med café, affär och frisör... allt så klart i 50- tals stil. Det var häftigt faktiskt. 

 

Även frisören såg ut som en 50-talsbrutta... med tatueringar dock :)

Vi andra kikade runt lite i affären emellanåt. Syrran och jag hittade en liten röd present till Pia som skulle komma till användning senare under dagen he he...

 

 

Resultatet

 

Ut i pissregnet igen och en drink på ngt italienskt ställe. 

 

Tre snygga brudar! Alla i ngt prickigt dagen till ära :) Pia är ju pricken själv, en rolig prick ha ha (fick till det lite där :) )

 

Sen vankades ngr timmar hos fotografen. Mer mousserande (återigen alkofritt för vissa) En fotograf som inte verkade van vid såna här grejer. Men det gick bra och det blev nog ett gäng fina bilder, har ju inte sett dem än men Pia var så fin så det är ju självklart. Lite blandade outfits och poser så det blir spännande att se sen hi hi. 

 

 

Kvällen avrundades sen i Sollentuna med god mat och en massa skvaller. Och Pia, vi vill fortfarande veta ;)

 

Puss

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback