4 år

De sista dagarna har ju bara varit fulla med sjukdom och knappt ngn sömn så jag har mest haft mjöl i huvudet. MEn igår när jag står och pratar i telefon kommer jag på att det är As och min fyraårs dag. han kom ihåg det men inte jag (omvända roller för en gångs skull :) ) vi hade ju ifs tänkt att fira i helgen ändå men iaf. Så vi gick till affären och tänkte fixa lite gott käk till kvällen så kunde vi ha lite mysigt efter att ungarna låg och sov men vi var kanske ute i lite sista minuten för det fanns ingenting!!

Istället bestämde vi oss för att gå ner till Akropolis som är en grekisk restaurang nära där vi bor. Så vi ringe pappa och frågade om han kunde komma hem till oss en stund och snäll som han är kom han snabbt. Så jag han precis ta en snabbdush och fixa till mig lite grann. Det var jätte mysigt... och gott. Men det brukar det vara där. På sista tiden har jag varit så sugen på kött, annars är jag en fiskälskare och äter alltid fisk när jag äter ute men nu ville jag ha en ordentlig köttbit och den var jätte god igår. Tzatsiki till förrätt och entrecot till varmrätt. tyvärr har de inte ngr efterrätter som käns så där wow så vi åt glass när vi kom hem istället. Dessvärre hade jag stått i affären en lite stund innan och förbjudit A att äta sina chilinötter den kvällen eftersom man får så dålig andedräkt av dem men eftersom jag åt tzatsiki var jag tvungen att ta tillbaka det :p  Tyvärr smakar man ju inte pepsodent i munnen av vitlök heller ha ha.

 

 

Oj nu måste jag hämta Lill A på skolan.

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Syrran

Grattis grattis! :-)

2009-03-25 @ 22:07:19
Postat av: Jag

tack tack :)

2009-03-25 @ 23:21:24
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback