Äh..

När jag började blogga var jag osäker på hur mycket jag ville lämna ut. Men efter hand så blev det mer och mer. När det gäller barnen hade jag inte tänkt att lägga ut bilder på dem heller, men nu har jag ju gjort det ändå. Det blir ju roligare så. Jag har fått frågan om varför jag har dessa smeknamn och det var ju från början för att jag inte ville utelämna dem men nu känns det som skitsamma. Men sen det har gått av bara farten men nu kan jag ju lika gärna skriva ut dem också. 

 

Här är iaf mina älskade pojkar Alexander (även ibland kallad Salle) och Joshua som sitter ock kramas i soffan, det är broderskärlek :)

 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Även mosters ögonstenar! :-)P&K

2009-03-27 @ 19:13:58
Postat av: Jag

Ja det är klart :)

2009-03-28 @ 18:45:07
URL: http://liewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback