Aj aj

Stackars lilla baby J, han har varit sjuk ett par dagar och idag fick han en tid till VC. Han har fått öroninflamation i båda öronen. Lille plutt, jag tycker så synd om honom, han bara ligger och orkar ingenting. MEn nu ska det förhoppningsvis vända. Han fick både ny hostmedicin och penicilin. Usch känner mig jätte dum varenda gång jag ska pytts i honom det, han blir ju jätte ledsen men det är ju för hans eget bästa. Men det känns iaf bättre när de är lite större och förstår varför mamma ger honom en massa äcklel päckel fem gånger om dagen. Inskolningen på dagis fick ett avbrott nu men vi får fortsätta nästa vecka. Jag skulle ju egentligen börja jobba på måndag men jag börjar med att vabba ha ha underbart :p Som sagt, det finns en anledning till att företag inte vill ha kvinnor i min ålder, är de inte hemma och får barn är de hemma med sjuka barn. Tur att jag har en bra chef!

 

Idag har iaf jag och A gjort ngt roligt men mer om det sen. Nu är det dags för nästa medicin.

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Oma

Ja, lilla stackaren! Pussa honomfrån mig!!

men jag vet vad ni har gjort för röligt idag..

2009-03-20 @ 23:40:06
URL: http://liewe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback