Ensam...

...hemma... eller ja nästan iaf, baby J är hemma också men han ligger bara och sover eftersom han fortfarande är sjuk. Lil A har åkt till stugan med mormor och morfar och A är på väg till sina föräldrar och ska hjälpa de att bygga badrum. Han köpte ju en ny racer i dagarna och premiärcyklar den idag, ca 500 m hemifrån blir han påkörd i rondellen av en bil som inte vet vart han ska. Som tur är gick allt bra, A fick ont i armbågen men inget allvarligt, han blev  mest förbannad. Men han jobbade ju som cykelbud i Oslo för ett par år sedan och är snabb på att se när ngt är på väg att hända och anpassar sig därefter.  Nu är ju frågan vad jag ska hitta på i två dagar. Kan ju inte direkt gå ut ocg göra ngt eftersom baby J som sagt är sjuk. Så med andra ord är det ett gyllene tillfälle att rensa här hemma. Problemet är ju att ju mindre man gör, desto mindre orkar man göra. Nä ngt vettigt måste jag göra. I nästa inlägg ska jag skriva om ngt bra jag har gjort!

Later

Kommentarer
Postat av: Syrran

Usch då, det var inte bra! Tur att det gick bra. Hur gick det med nya cykeln då? Påminner om att ta hem Playstation från stugan! :-)

2009-03-21 @ 18:09:55
Postat av: Jag

Det gick bra, men han cyklade fel så han fick åka tillbaka till viken så fick de komma och hämta honom iaf he he.

2009-03-22 @ 14:41:50
URL: http://liewe.blogg.se/
Postat av: Oma

Nej, inte glömt. Vi tar det ju nästa helg. Lill A måste väl ha något då också, om det blir dåligt väder....

2009-03-22 @ 22:11:19
URL: http://liewe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback