Fika

Ja idag har inte hänt så mycket vettigt. Skulle ha gått på en promenad med Nina och Melwin men det började ju toksnöa och regna så vi struntade i det. Lite jobbigt att Baby J fortfarande är så förkyld eftersom man inte kan träffa ngn, så istället är man bara hemma och låter tiden gå.

 

Kom hem nu efter att ha fikat med Ingvill från jobbet. Vi var på Pappa Grappa. Det var jättemysigt faktiskt. Jag går ju på vid den hållplatsen precis utanför när jag åker till jobbet och har alltid tyckt att det ser mysigt ut och att jag vill gå dit ngn dag. Tyvärr ligger det ju lite vid sidan av så man tänker inte på det stället när man är på stan. De hade väl kanske inte sådär jättemycket fika egentligen men lagom, åandra sidan, finns det inte så mycket gott så äter man inte för mycket gott :)  Fick dessutom höra lite skvaller he he, men inget som jag ändå inte hade listat ut men jag fick det bekräftat. Det är fördelen med att vara nykter, men lägger märke till mer än vad andra tror :)

 

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback